SNEAKING Into KSI Vs Logan Paul Rematch (in the ring)

298 129
7 767
 
KSI vs Logan Paul both had a huge boxing rematch, I managed to get a KSI interview and troll Jake Paul and Shannon Briggs. SUBSCRIBE TO JOIN THE NDL.
Follow me on Instagram- instagram.com/nikoomilana
Follow me on Twitter- twitter.com/NikoOmilana
MY SNAPCHAT: NikolasOmilana
Business Email - Niko@storyofmoxie.com
Afþreying
Lengd: 15:21

Ummæli

Taehyungs Assistant
Taehyungs Assistant - 6 klukkustundum síðan
Imma noncea
utseay
utseay - 7 klukkustundum síðan
Lol
SBay
SBay - 11 klukkustundum síðan
The RINGSIDE KING = LETS GO CHAMP
Hanifa Aly2019
Hanifa Aly2019 - 11 klukkustundum síðan
Da fuck
goldkilldragon
goldkilldragon - 12 klukkustundum síðan
2:19 sounds like he's rapping
Milad Un Nabi Bolton Makkah Mosque Ghosia Mosque
NDL NDL NDL NDL NDL NDL NNDL NDL NDL NDL NDL NDL NDLDL
The Seven Deadly Niggas
The Seven Deadly Niggas - Degi Síðan síðan
This shit is tooo funny
Fuglies -
Fuglies - - Degi Síðan síðan
The "say walahi" got me dead tho💀😂👏
Lmao Lol
Lmao Lol - Degi Síðan síðan
15:15
Nightmare Plushtrippn
Nightmare Plushtrippn - Degi Síðan síðan
i acc didn't realise he was sitting next to quadeca
Helen Leigh
Helen Leigh - Degi Síðan síðan
Shannon Briggs Is a Nonce,
Like to Activate
⤵️
J:Jenkins
J:Jenkins - Degi Síðan síðan
is that quadeca?
UKDRILLTRUTh G
UKDRILLTRUTh G - 2 dögum síðan
Legend
Ladi HD
Ladi HD - 2 dögum síðan
14:06 was he going to pull out a gun?
GamersSpace09
GamersSpace09 - 2 dögum síðan
Why couldn't you just buy a pass?
LIL SMALLIE
LIL SMALLIE - 2 dögum síðan
this is fake
unseen_ASTAR
unseen_ASTAR - 2 dögum síðan
Yung Chip!!!
REPZ GUNNER
REPZ GUNNER - 2 dögum síðan
NDL
Elizabeth Belhadj
Elizabeth Belhadj - 3 dögum síðan
* I mean
Elizabeth Belhadj
Elizabeth Belhadj - 3 dögum síðan
Um wow I'm wow I meaning ok
Eazy Ee
Eazy Ee - 3 dögum síðan
Im a pusay vidal
k3nn3th_t41
k3nn3th_t41 - 3 dögum síðan
You're a cool dude but because u support KSI I'm gonna dislike this video
Ryan Barnes Year 8
Ryan Barnes Year 8 - 4 dögum síðan
Shannn a posse
fuck my arse
fuck my arse - 4 dögum síðan
niko could genuinly pass as a model
he looks *chefs kiss* in suits too
Mr. StEaLyOuRrAcKs
Mr. StEaLyOuRrAcKs - 4 dögum síðan
I thought he bout to buss a bar 2:19
sara m
sara m - 6 dögum síðan
all the logan paul fansdis liked it
Roblox Gay
Roblox Gay - 6 dögum síðan
Shannon Briggs is chatte that means pussy in French
삼성회장
삼성회장 - 6 dögum síðan
I loved it when bitxh lasagna came out lol. Shoutout to pewds
Sigurd M_U
Sigurd M_U - 6 dögum síðan
5:30 is what you're here for
You're welcome :)
yusuf farah
yusuf farah - 6 dögum síðan
HOW U GET KNOWN nice one :)
Gamer Boy
Gamer Boy - 6 dögum síðan
So Funny!
Sakander Khan
Sakander Khan - 6 dögum síðan
Like if niko is DEAD
NDL OverAll
NDL OverAll - 6 dögum síðan
NDL4LIFE
FortVerge
FortVerge - 6 dögum síðan
15:12 lachlan
bottom left corner
ツFlickerzz ツ
ツFlickerzz ツ - 6 dögum síðan
2:20
Kill3errr
Kill3errr - 6 dögum síðan
Good video
AHMAD ABIED
AHMAD ABIED - 6 dögum síðan
I Just live his reaction to tge win
Peniella Mantato
Peniella Mantato - 7 dögum síðan
NDL
J0rdiy 2946
J0rdiy 2946 - 7 dögum síðan
Your so bull shit
Áfram